Usein kysytyt kysymykset ja asiakastuki
Asiakkuus
GEF toimii tukkukauppana ja palvelee yritysasiakkaita. Tarvitset siis Y-tunnuksen, jotta voit hakeutua asiakkaaksemme. Voit tehdä tilinavauspyynnön ottamalla yhteyttä yhteydenottokaavakkeella tai sähköpostilla
info@gef.fi tai soittamalla 010 325 9000.
Tekninen laitetuki kuluttajille
GEF Vision Readerin tuki loppuu 1.12.2024. Joudumme uudistamaan taustalla toimivan palvelimen toiminnan uuden Vision -energiajärjestelmän vaatimusten mukaiseksi, eikä meillä enää ole mahdollisuutta päästä etänä käsiksi edellisen sukupolven laitteiden järjestelmiin.
Laitteet toimivat kuitenkin, niin kauan kuin niiden tekninen elinikä mahdollistaa.
Jos voimala on vaihtanut omistajaa tai olet vaihtanut reititintä lataa tästä: Toimintaohje WLAN-verkon vaihtuessa.
Vision on käytettävissä tietokoneen lisäksi myös Android ja Apple-pohjaisilla mobiililaitteilla.
Helpoiten voimalan lisääminen tapahtuu kirjautumalla mobiilisovellukseen. Käyttäjätunnuksia on kuitenkin luotu vasta kesästä 2021 lähtien, joten kaikilla käyttäjillä tunnusta ei ole.
Iphoneen löydät APP:in Appstoresta.
Android malleihin löydät APP:in Google Play -kaupasta.
Katso ohje voimalan lisäämiseen tästä.
Tekninen tuki asentajille
Laitteen asennusohje on tuotteen mukana. Verkkokaupassa on useiden tuotteiden kohdalle kiinnitetty niiden ohjeet ja datalehdet.
Kirjautumalla sisään verkkokauppaamme, löydät sivun yläpalkin ”tuki”-välilehdeltä lisää tukimateriaaleja asentajille.
Jos sinulla ei ole kirjautumis-/ käyttöoikeutta, ota ensisijaisesti yhteyttä jälleenmyyjäämme, jonka asennusta olet toimittamassa. Toissijaisesti voit olla yhteydessä meihin, katso yhteystiedot.